خانه / زبان کره ای / ۱۰۰۰ کلمه پرکاربرد کره ای با ترجمه و رومنایزیشن

۱۰۰۰ کلمه پرکاربرد کره ای با ترجمه و رومنایزیشن

بسم الله الرحمن الرحیم

زبان کره ای حدود ۸۰-۷۵ میلیون نفر گفتگو کننده دارد. کشور کره جنوبی و سپس  جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی و بعضی از استان های چین که با کره شمالی همسایه هستند از  بیشترین تعداد گفتگو کنندگان این زبان هستند. کره جنوبی که بیشترین آمار متکلمان به این زبان را دارد در کشور ما در چند زمینه خاص بیشتر شناخته میشود.

خوش آمدید                 환영

از کمپانی های بسیار مشهور سامسونگ و ال جی و شرکت خودروسازی هیوندای گرفته تا شناخته شدن این کشور به عنوان کشوری با پرسرعت ترین اینترنت جهان و یا کشوری با بیشترین آمار جراحی زیبایی جهان و موارد دیگر، اما بدون شک در چند ساله اخیر سریال های کره ای طرفداران بسیاری را در کشورمان پیدا کرده است.که میتوان از سریالهای پربیننده ای نظیر سریال ۵۴ قسمتی جواهری در قصر ( یانگوم ) ، سریال ۳۶ قسمتی امپراتور دریا ، سریال ۸۱ قسمتی  افسانه جومونگ ، سریال ۳۶ قسمتی امپراتور بادها و سریال ۶۰ قسمتی دونگ یی نام برد.

در سالهای اخیر طرفداران این زبان نیز زیاد شده و برای اولین بار در بین وب سایت های ایرانی تصمیم گرفته شد ۱۰۰۰ کلمه پرکاربرد زبان کره ای همراه با ترجمه و تلفظ رومنایز برای تهیه و دانلود شما عزیزان اماده شود.

برای آشنایی بیشتر شما ، اسکرین شات یکی از صفحات را برای نمونه میتوانید مشاهده کنید. کلیک کنید

 

با یادگیری هزار کلمه پرتکرار هر زبان میتوان حدود ۷۰ % از متون آن زبان را فهمید.

 

سوالات احتمالی شما

این لیست توسط چه شخص یا نهادی تهیه شده است؟

لیست لغات کاربردی کره ای توسط انستیتو ملی زبان کره ای تهیه شده است. و سایت تکراری ها برای اولین بار در ایران با ترجمه انگلیسی به فارسی معنی لغات کره ای توسط مترجم و انجام ویرایشات لازم آن را برای تهیه و دانلود شما اماده کرده است.

 

قیمت پی دی اف ۱۰۰۰ کلمه پرتکرار کره ای چقدر است؟

این پی دی اف به قیمت ۵۷ هزار تومان به فروش میرسد.

اگر حس میکنید که واقعا انگیزه یادگیری لغات پرکاربرد کره ای و فهمیدن حدود هفتاد درصد کره ای را تنها با یادگیری این لغات دارید ، درنگ نکرده و نسبت به خرید اقدام کنید. بخوانید و یاد بگیرید و از دانش خود احساس اعتماد به نفس بیشتری کسب کنید.

چگونه میتوانم مبلغ را بپردازم و فایل را دریافت کنم ؟

با استفاده از کارتهای عضو شتاب مبلغ را به شماره کارت زیر کارت به کارت کنید و سپس به مدیر سایت از طریق تلگرام اطلاع دهید.

خاقانی

شماره کارت :          ۵۲۶۶-۶۴۶۶-۸۳۱۱-۵۸۵۹

 پس از پرداخت به چه ادرس تلگرامی پیام بدهیم ؟

پس از پرداخت، به ای دی زیر در تلگرام پیام بدید تا فایل شما ارسال شود.

https://t.me/omid_19922

ادرس به صورت آی دی:  omid_19922

به چه طریقی میتوانم در صورت پیش آمدن مشکل از مرحله اقدام به پرداخت تا دریافت آن را با شما مطرح کنم تا حل شود ؟

در صورت پیش آمدن هر مشکلی میتوانید بلافاصله آن را با توضیح مربوطه به ادرس تلگرام معرفی شده ارسال کنید ، تا بلافاصله پس از مشاهده پیام مشکل شما انشاالله حل شود.

 

 

درباره ی omid

2 دیدگاه

  1. سلام وقت بخیر امکانش هست یک صفحه به عنوان نمونه بزارین ،ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *